ÁSZF és Adatkezelés

Általános Szerződési Feltételek – Tündérkertje Webáruház – www.tunderkertje.hu

Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat: http://www.tunderkertje.hu/almenu-3/index.php?tovabb=6

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Dekorálom Stúdió Bt, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által a tunderkertje.hu URL cím alatt üzemeltetett Tündérkertje webáruház („Webáruház”) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

Kérjük, amennyiben Felhasználója, ill. Vevője szeretne lenni a Webáruháznak, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, rendeljen/vásároljon termékeket, böngésszen oldalunkon, amennyiben az ÁSZF minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek, magatartási kódexre nem utal.

A Webáruházban csak 18. életévüket betöltött személyek rendelhetnek/vásárolhatnak termékeket. Az ÁSZF elfogadásával a Vevő nyilatkozik arról, hogy 18. életévét betöltötte. Rendelés véglegesítésekor, az ÁSZF és az Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat elfogadásával a Vevő tudomásul veszi a Webáruház szabályzatát, és rendelkezéseit. Mivel a születési adatok megadása a megrendelés teljesülése céljából nem kérjük, így a Szolgáltató nem ellenőrzi azokat.

 

Szolgáltató adatai:

 

Név: Dekorálom Stúdió Bt

Székhely: 1239 Budapest, Táling utca 9.

Adószáma: 20286255-1-43

Közösségi adószám: HU20286255

Tel: +36 30 836 04 12, +36 30 836 04 13

E-mail: tunderkertje@gmail.com

A szerződés nyelve: magyar

 

  1. Alapvető rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény („Ptk.”) , a 2001. évi CVIII. Törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről („Ektv.”), a 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról („Infotv.”), 2007. évi CXXVII. Törvény az általános forgalmi adóról („Áfa tv.”) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Az Ektv. 5-6.§-a tartalmazza a szerződéskötésre, köztük az általános szerződési feltételekre vonatkozó szabályokat, a megrendelés visszaigazolására vonatkozó előírásokat. Az 5.§ (1) bekezdése szerint szolgáltató köteles a szolgáltatásra vonatkozó általános szerződési feltételeket az igénybe vevő számára hozzáférhetővé tenni. Egyenesen a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezése [205/B.§ (1) bekezdés], hogy az általános szerződési feltétel csak akkor válik a szerződés részévé, ha alkalmazója lehetővé tette, hogy a másik fél annak tartalmát megismerje, és ha azt a másik fél kifejezetten vagy ráutaló magatartással elfogadta. Ez a kötelezettség a honlapon való közzététellel egyszerűen teljesíthető.

 

  1. Hatály

Az ÁSZF módosítása a Szolgáltató által.

 

  1. Adatkezelési szabályok

Itt találja a jelenlegi adatvédelmi és adatkezelési szabályzatot:

 

  1. Rendelkezésre állás

A rendelkezésre állás számításába nem tartoznak bele az előre bejelentett karbantartások, ill. a Szolgáltató tevékenységén kívüli esetek.

 

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Webáruház termékkínálata:

  • Konténeres díszcserjék, díszfák
  • Évelők
  • Gyümölcstermő növények

A termékek online a http://www.tunderkertje.hu/ internetes oldalon, vásárolhatóak meg. A termékek ára bruttó ár, és 1 darab egységre értendőek. A termékek ára nem tartalmazza a házhozszállítás és az utánvéttel való fizetés díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A Webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fényképet jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített fényképek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek, továbbá a monitortól és annak beállításaitól is függ a kép minősége és színe.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja a Vevőket az akció időtartamáról.

  1. Vásárlás, rendelés menete

Az oldalon regisztrációval, ill. regisztráció nélkül is lehet termékeket rendelni, vásárolni.

A terméket a termék saját adatlapján keresztül rendelheti meg.

Termék rendelési egysége: darab.

Amennyiben szeretné megrendelni/megvásárolni a terméket adja meg a kívánt mennyiséget és kattintson a termék mellett található Kosárba gombra. A termék ekkor a kosárba kerül. Amennyiben több terméket szeretne még a kosárba helyezni, akkor a Vásárlás folytatása gombra kattintva nyugodtan folytassa tovább a böngészést és a következő megvásárolni kívánt terméket ugyanilyen módon helyezheti a kosárba.

A kosarát a jobb felső Kosár ikonra kattintva bármikor elérheti.

A Kosár oldalon a termékek mennyisége módosítható, ill. maga a termék a kosárból törölhető.

A rendelés feladásához Kosár oldalon válassza ki a kívánt szállítási/átvételi és fizetési módot további információt a „Szállítási információk” menüpontban, ill. a jelen ÁSZF-ben találhat.

Ekkor érkezik meg a rendelési adatok megadásához.

Az oldalon regisztrációval, ill. regisztráció nélkül is lehet termékeket rendelni, vásárolni. Regisztráció esetén az oldal az adatait elmenti, így nem kell újra begépelnie őket egy következő vásárlás alkalmával, ill. a rendelése státuszát a Vevői felületen is nyomon követheti.

A megrendelő lapon *-gal jelöltek a kötelezően megadandó adatok a megrendelés elküldésének teljesülése céljából.

 

Az alábbi adatokat szükséges megadni a megrendelés elküldéséhez:

  • Személyes adatok: Név, Email cím, Telefonszám
  • Szállítási cím: Irányítószám, település, utcanév, házszám, emelet, ajtó
  • Számlázási adatok
  • Cég esetén cégadatok: Cég vagy vállalkozó neve, cégjegyzékszám, adószám

 

Az alábbi adatokat opcionális megadni a megrendelés elküldéséhez:

  • Szabadon szövegezett Megjegyzést is küldhet nekünk.
  • A hírlevélre való feliratkozás és a regisztráció weboldalunkon opcionális.
  • Rendelés véglegesítéséhez kattintson a Megrendelés elküldése gombra, ami fizetési kötelezettséggel jár. Ezzel a Vevő igazolja az ÁSZF és az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat elolvasását, megértését és elfogadását.

Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.

Ezután kap egy e-mailt a rendeléséről és annak részleteiről. Regisztráció esetén az automatikusan generált jelszót is e-mailben kapja, amelyet bármikor megváltoztathat a Webáruház felhasználói felületén bejelentkezés után. A felhasználónév minden esetben a regisztráló e-mail címe, amennyiben a későbbiekben szeretné megváltoztatni írjon a tunderkertje@gmail.com e-mail címre. Bármilyen módosítás, személyes kérés esetén e-mail-ben: tunderkertje@gmail.com vagy telefonon +36308360412, ill, +36308360413 keressen meg bennünket.

A készlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek „készleten” státuszban szerepelnek annak ellenére, hogy valójában nincsenek készleten. Az ilyen tévedésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, a hiba felfedezését követően tájékoztatja a Vevőt.

 

  1. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

Az Ektv. 6.§ (2) bekezdés rendelkezései közül kiemelhető, hogy a szolgáltató köteles az igénybe Vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A megrendelés beérkezéséről a Webáruház automatikusan kiküld egy e-mailt a Vevő részére.

A rendeléseket munkanapokon hétfőtől-péntekig 9.00 - 16.00-ig dolgozzuk fel. Alkalmi eltérés esetén tájékoztatjuk vásárlóinkat a weboldalon.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Az egyeztetés telefonon vagy e-mailben történik. Amennyiben a Vevő mégsem kéri a megrendelést, akkor a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

  1. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.)

Ebben az esetben keressen bennünket telefonon: +36308360412, ill, +36308360413 

  1.  Szállítás 

 

9.1.1. Szállítás Magyarország területén:

Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta Zrt. - MPL futárszolgálat teljesíti.

- Magyar Posta Zrt. - MPL futárszolgálat szállítási tudnivalók:

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik a Vevő által megadott címre.

Házhoz szállítás: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

 

Kézbesítés Postán maradóként vagy MOL PostaPontra: Az így címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a Szolgáltató megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet.

  

Kézbesítés Csomagautomatára: Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával vehető ki az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek, az automatánál (bankkártyával) rendeznie kell az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postahelyre. Ekkor a címzett elektronikus üzenetben (SMS vagy e-mail) újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és meddig veheti át a küldeményt (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).

Utánvétel esetén a megrendelt termék ellenértéke a futár részére fizetendő.

A csomagot a kézbesítéskor érdemes megvizsgálni és az esetleges észlelt sérülés esetén kérni a jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket utánvéttel, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni a futár részére. A csomag újra küldését kizárólag a megrendelés ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő átutalása esetén áll módunkban ismét elküldeni.

9.1.2. Szállítási díjak Magyarország területén:

-Magyar Posta Zrt.– MPL

Házhoz szállítás: postázástól számítva +1 munkanap: 1740Ft

Szállítás MPL futárszolgálattal 40kg-ig. A termék(ek) méretétől és súlyától függ, hogy melyik szállítási móddal küldjük a rendelést. Házhoz szállítás: postázástól számítva + 2 munkanap: 990 Ft

9.1.3. Fizetési módok Magyarország területén:

 Fizetés utánvéttel futár részére házhoz szállításnál, kizárólag Magyarország területén, melynek díja: 550 Ft. A megrendelt csomag ellenértékét és a szállítási költséget az áru kézhezvételekor kell készpénzben kifizetni a futárnak. Miután munkatársaink visszaigazolták a készleten lévő termékeket, a rendelést 2-7 munkanapon belül postázzuk.

 Fizetés MPL Postaponton/Postán/Csomagautomatánál készpénzel vagy bankkártyával, melynek díja: 550 Ft. a megrendelt csomag ellenértékét és a szállítási költséget az áru kézhezvételekor kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni a Postaponton/Postán/Csomagautomatánál. Miután munkatársaink visszaigazolták a készleten lévő termékeket, a rendelést 2-7 munkanapon belül postázzuk.

 Banki átutalással, mely díjmentes. Miután megérkezett a rendelés értéke a Szolgáltató bankszámlájára, a rendelést 2-7 munkanapon belül postázzuk.

 

Banki átutálás menete:

Az alábbi számlára utalja át a rendelése összegét:

Név: Dekorálom Stúdió Bt

Bank: CIB Bank.

Számlaszám: 10701025-24101600-51100005

Közlemény: megrendelő neve (meg kell egyeznie a megrendelésben megadottakkal)

 

9.1.4. Tömeg- és mérethatárok:

Magyar Posta Zrt. - MPL:

Tömeg

  • csomagonkénti maximális tömeg: 40 kg,
  • postahelyre címzett MPL Üzleti csomag esetén a maximális tömeg: 30 kg,
  • PostaPontra vagy Csomagautomatára címzett MPL Üzleti csomag esetén a maximális tömeg: 20 kg,

Méret

  • legkisebb méret: 12 x 17,5 cm,
  • a küldemény maximális hossza 200 cm lehet, a három különböző oldalbeli kiterjedése együttesen nem haladhatja meg a 300 cm-t,
  • Csomagautomatára címzett küldemény legnagyobb mérete: 50x31x35 cm
  • a küldeményt terjedelmesnek kezeljük, ha a küldemény hossza meghaladja a 75 cm-t, vagy a küldemény három kiterjedésbeli mérete együttesen meghaladja a 200 cm-t, illetve alakja nem téglatest vagy boríték, természete miatt egyéb küldeménnyel nem rakható össze, vagy eltérő kezelést kíván, valamint egységrakományos küldemény esetén, ha mérete – az egységrakomány képző eszközzel együtt – 120 x 80 x 160 cm-nél nagyobb.
  • ha a küldemény 200 cm-nél hosszabb, vagy három különböző oldalbeli kiterjedése együttesen 300 cm-nél nagyobb, valamint az egységrakományos küldemény a 160 x 120 cm alapterületet vagy 180 cm-es küldemény magasságot (egységrakomány képző eszközzel együtt) meghaladja, a szállítást a Posta csak előzetes egyeztetés alapjánegyedi díjszabással vállalja.

40 kg feletti küldemények közül azokat, amelyek alapterületének egységrakomány képző eszközzel együtt mért mérete eléri vagy meghaladja a 60x100 cm (szélesség/hosszúság) bármelyik értékét – egységrakomány képző eszköz biztosításától függetlenül – raklapos küldeményként díjazza a Posta. A raklapos, vagy annak minősített küldemények után az alapszolgáltatás díjaként raklapdíj kerül felszámításra. 

10.) Elállás joga

 

A Vevő a megrendelt termék, kivéve élő növények kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vevő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek. 

A Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak ez emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:

• Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

• Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került beszerzésre.

• Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A Vevő nem élhet az elállási jogával abban az esetben, ha bizonyítottan kárt tett a termékben, ide tartozik például bármekkora darab levágása, darabokra vágás, hiányos visszaküldés, a termék bármilyen egyéb megrongálása stb.

A fogyasztói körbe nem tartoznak bele a gazdasági társaságok és más jogi személyek, vagyis ha valaki cég nevében eljárva vásárol valamit az interneten, nem illeti meg az elállási jog.

A 14 napos elállási jog a termék, ill. termékek személyes átvétele esetén nem érvényesíthető.

 

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát

a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,

b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.

(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.

(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény teljes szövege itt érhető el: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.KOR

 

  • Az elállási jog gyakorlásának menete (élő növényre nem vonatkozik):

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti telefonon: +36308360412,ill, +36308360413 vagy e-mail-ben: tunderkertje@gmail.com.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a üzletünk címére:Dekorálom Stúdió Bt, 1239 Budapest, Táling utca 9.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával vagy fényképezőgéppel rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

A visszaküldött rendelés teljes árát legkésőbb a termék megérkezését követő 14 napon belül visszautaljuk a Vevő által megadott bankszámlaszámra.  Amennyiben a Vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket, azaz a normál árú szállítási díj kerül visszafizetésre.

 

11.) Garancia, jótállás

Amennyiben a Webáruházban vásárolt termék hibás ( pl.: téli tárolás után nem hajt ki), akkor számla ellenében 15 napon belül kicseréljük vagy készlethiány esetén a vételárat visszafizetjük. Jegyzőkönyvet veszünk fel.

 A nem megfelelő kezelésből vagy felhasználásból adódó hibák miatt felelősséget nem vállalunk, illetve az 1 hónapnál régebbi kiszállításból származó árura reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A minőségi kifogás esetén utánvétes csomagot a Szolgáltató nem vesz át.

 

Vonatkozó jogszabályok:

1959 évi IV. törvény 305-313 §: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=95900004.TV

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300049.GKM

151/2003. (IX. 22.) Korm. Rendelet:

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor

 

12.) Panaszkezelés

A panaszügyintézés az alábbiak szerint történik:

  • Elektronikusan: írhat e-mailt a tunderkertje@gmail.com címre.

 

13. Vegyes rendelkezések

  • A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad. Az át nem vett csomagok során keletkező veszteség (dupla szállítási díj) miatt minden esetben kárigénnyel élhet a Szolgáltató.
  • A Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, a termékek vételárát, a határidőket, a szállítási költségeket szabadon megváltoztathatja. A változás a Webáruházban történt megjelenés időpontjától hatályos. A változtatások a már létrejött szerződéseket, visszaigazolt megrendeléseket nem érintik.

 

14. A felelősség korlátozása

A Webáruházban való megrendelés/vásárlás feltételezi a Vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.

A Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

A Szolgáltató nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a Webáruházhoz való csatlakozás, a Webáruház megtekintése miatt következett be.

A Vevő teljes körű és korlátlan felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve a Webáruházban történő közzétételéből eredő károkért.

A Szolgáltató ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

A Webáruház részét képező nyilvános kommunikációs csatornákat (termékértékelések írása) minden Vevő saját felelősségére veheti igénybe. A Webáruház automatikusan nem moderált, ugyanakkor, amennyiben jogsértő vagy érdeksértő tartalomra vonatkozó értesítés, bejelentés érkezik, ill. az bármely más módon a Szolgáltató tudomására jut, úgy a Szolgáltató jogosult bármely tartalom illetve azok része ideiglenes vagy végleges, indoklás nélküli eltávolítására. Ismétlődő, vagy súlyos jogsértést megvalósító magatartás esetén a Szolgáltató jogosult az adott Vevőt véglegesen kizárni az oldal használatából, ideértve regisztrációjának törlését is.

Bármilyen, az oldal használatával vagy az oldallal kapcsolatos jogsértés, vagy a Szolgáltatót ért érdeksérelem esetén a Webáruház üzemeltetője, a Szolgáltató jogosult a Vevő regisztrációját azonnali hatállyal felfüggeszteni, személyes és egyéb adatait valamint regisztrációját törölni. Az adatok a jogsértéssel vagy érdeksérelemmel kapcsolatos eljárások céljából továbbra is kezelhetők. A fenti lépésekről a Szolgáltató nem köteles értesíteni a Vevőt.

 

15. Vitarendezés

A Szolgáltató és a Vevő mindent megtesznek, hogy az esetleges vitás kérdéseiket megbeszélések és tárgyalások útján, békésen rendezzék. Amennyiben a vitarendezés békés úton mégsem lehetséges, a jogvita rendezésére közös megegyezéssel választják ki a bíróságot Magyarország területén. Továbbá kijelentik, hogy jogvitájuk rendezésére a magyar jog alkalmazását kívánják.


16.Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Vevő között esetlegesen fennálló jogvita a Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

-    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, (http://www.nfh.hu/magyar/kapcsolat/panaszbejelent)

-    Békéltető testület eljárásának kezdeményezése 

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím:
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Elérhetőségek

Telefon/Fax:

(+36-1) 269-0703

 

(+36-1) 784-3076

 

(+36-1) 784-3149

E-mail cím

pmbekelteto@pmkik.hu



Levelezési cím:
Pest Megyei Békéltető Testület
1364 Budapest, Pf.:81

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Tovább olvasok
Kérdése van? Segíthetünk? Vegye fel velünk a kapcsolatot!